What's Hot

    Jika anda mahu menghubungi khidmat pelanggan Al-Rajhi Bank Malaysia, sila rujuk maklumat di bawah:

    Apa nombor telefon khidmat pelanggan Al-Rajhi Bank Malaysia?

    Nombor telefon khidmat pelanggan Al-Rajhi Bank Malaysia adalah +603 2332 6000.

    Adakah talian khidmat pelanggan Al-Rajhi Bank Malaysia beroperasi 24 jam?

    Yan, talian khidmat pelanggan Al-Rajhi Bank Malaysia beroperasi 24 jam setiap hari.

    Apa email khidmat pelanggan Al-Rajhi Bank Malaysia?

    Email khidmat pelanggan Al-Rajhi Bank Malaysia adalah [email protected]

    Bila saya perlu pergi ke pusat khidmat pelanggan Al-Rajhi Bank Malaysia?

    Anda perlu pergi ke pusat khidmat pelanggan Al-Rajhi Bank Malaysia di cawangan terdekat jika anda mengalami masalah dengan akaun bank anda, seperti transaksi yang tidak sah, masalah dengan kad ATM atau kad kredit.

    Anda juga boleh hadir ke branch Al-Rajhi Bank terdekat jika anda memerlukan bantuan untuk menyelesaikan masalah lain yang berkaitan dengan perbankan.

    Pusat khidmat pelanggan Al-Rajhi Bank Malaysia di cawangan terdekat akan memberikan anda bantuan dan nasihat yang diperlukan untuk menyelesaikan masalah anda dengan cepat dan efektif.

    Apa perlu buat kalau khidmat pelanggan Al-Rajhi Bank Malaysia tak bantu selesaikan masalah?

    Jika khidmat pelanggan Al-Rajhi Bank Malaysia tidak membantu menyelesaikan masalah, anda boleh mengambil langkah-langkah berikut:

    1. Hubungi pihak pengurusan Al-Rajhi Bank Malaysia dan jelaskan masalah anda dengan jelas. Anda boleh meminta untuk berbicara dengan pengurus atau ketua jabatan untuk mendapatkan penyelesaian yang lebih cepat.

    2. Jika anda masih tidak puas dengan penyelesaian yang diberikan oleh Al-Rajhi Bank Malaysia, anda boleh menghubungi Suruhanjaya Sekuriti atau Bank Negara Malaysia untuk mendapatkan nasihat dan bantuan.

    3. Anda juga boleh mengemukakan aduan kepada Persatuan Pengguna Malaysia atau Badan Pengawas Perdagangan dan Pengguna Malaysia (KPDNHEP) untuk mendapatkan bantuan dalam menyelesaikan masalah anda.

    2. Jika langkah di atas gagal, anda boleh mempertimbangkan untuk mengambil tindakan undang-undang dengan mendapatkan khidmat peguam untuk membantu anda menyelesaikan masalah anda.

    Adam Haris merupakan individu yang minat bidang computer security, cybersecurity, digital security dan information technology security (IT security). Adam juga berkongsi pengetahuan dan pandangan tentang topik berkaitan scam dan penipuan.

    Leave A Reply