Jika anda mahu hubungi khidmat pelanggan Co-opbank Pertama, sila rujuk maklumat di bawah:
Apa nombor telefon khidmat pelanggan Co-opbank Pertama?
Nombor telefon khidmat pelanggan Co-opbank Pertama ialah 1-300-88-7650.
Hasil semakan di laman web rasmi mereka, tidak dinyatakan nombor telefon yang boleh dibuat daripada luar negara.
Adakah talian khidmat pelanggan Co-opbank Pertama beroperasi 24 jam?
Tidak, talian khidmat pelanggan Co-opbank Pertama hanya beroperasi pada hari Isnin hingga Jumaat, 9 pagi – 5 petang.
Untuk maklumat lanjut, sila layari laman web rasmi Co-opbank Pertama.
Apa email khidmat pelanggan Co-opbank Pertama?
Alama email customer service Co-opbank Pertama ialah [email protected].
Bila saya perlu pergi ke pusat khidmat pelanggan Co-opbank Pertama?
Anda perlu pergi ke pusat khidmat pelanggan Co-opbank Pertama di cawangan terdekat jika anda mengalami masalah-masalah yang tidak dapat diselesaikan oleh pihak customer service.
Ini kerana mereka adalah pihak yang terbaik untuk membantu anda menyelesaikan masalah anda secara bersemuka.
Mereka mempunyai pengetahuan dan kepakaran yang diperlukan untuk memberikan nasihat dan bantuan yang tepat mengenai produk dan perkhidmatan Co-opbank Pertama.
Apa perlu buat kalau khidmat pelanggan Co-opbank Pertama tak bantu selesaikan masalah?
Jika khidmat pelanggan Co-opbank Pertama tidak membantu menyelesaikan masalah, langkah-langkah berikut dapat diambil:
1. Hubungi pihak pengurusan Co-opbank Pertama dan jelaskan masalah anda dengan jelas. Berikan butir-butir yang lengkap dan bukti-bukti yang berkaitan dengan masalah tersebut.
2. Jika pihak pengurusan Co-opbank Pertama masih tidak dapat menyelesaikan masalah anda, anda boleh menghubungi Ombudsman Perbankan Malaysia. Ombudsman Perbankan Malaysia adalah badan bebas yang bertanggungjawab untuk menyelesaikan pertikaian antara pelanggan dan institusi kewangan.
2. Anda boleh mempertimbangkan untuk menukar bank jika masalah anda tidak dapat diselesaikan dengan Co-opbank Pertama.