What's Hot

    Jika anda ingin hubungi khidmat pelanggan UOB Bank Malaysia, sila rujuk maklumat di bawah:

    Apa nombor telefon khidmat pelanggan UOB Bank Malaysia?

    Nombor telefon khidmat pelanggan UOB Bank Malaysia adalah +603-2612 8121.

    Nombor ini terpakai untuk digunakan dari dalam Malaysia dan luar negara.

    Adakah talian khidmat pelanggan UOB Bank Malaysia beroperasi 24 jam?

    Ya, talian khidmat pelanggan UOB Bank Malaysia beroperasi 24 jam.

    Namun, hanya untuk beberapa lokasi berikut:

    Kuala Lumpur+6 03-26128 121
    Penang+6 04-2401 121
    Johor Bahru+6 07-2881 121
    Kuching+6 082-287 121
    Kota Kinabalu+6 088-477 121

    Untuk maklumat lanjut, sila layari laman web rasmi UOB Bank Malaysia.

    Apa email khidmat pelanggan UOB Bank Malaysia?

    Alamat email khidmat pelanggan UOB Bank Malaysia adalah [email protected].

    Bila saya perlu pergi ke pusat khidmat pelanggan UOB Bank Malaysia di cawangan terdekat?

    Anda perlu pergi ke pusat khidmat pelanggan UOB Bank Malaysia di cawangan terdekat jika anda mempunyai masalah dengan akaun bank anda, seperti transaksi yang tidak sah, kehilangan kad ATM atau kad kredit, atau jika anda memerlukan bantuan untuk menyelesaikan masalah lain yang berkaitan dengan perbankan.

    Pusat khidmat pelanggan UOB Bank Malaysia di cawangan terdekat akan memberikan anda bantuan dan nasihat yang diperlukan untuk menyelesaikan masalah anda dengan cepat dan efektif.

    Apa perlu buat kalau khidmat pelanggan UOB Bank Malaysia tak bantu selesaikan masalah?

    Jika khidmat pelanggan UOB Bank Malaysia tidak membantu menyelesaikan masalah, anda boleh mengambil langkah-langkah berikut:

    1. Hubungi pihak pengurusan UOB Bank Malaysia: Anda boleh menghubungi pihak pengurusan UOB Bank Malaysia untuk memberitahu mengenai masalah yang anda hadapi dan meminta bantuan mereka untuk menyelesaikan masalah tersebut.

    2. Laporkan kepada pihak berkuasa: Jika anda merasa bahawa khidmat pelanggan UOB Bank Malaysia tidak membantu menyelesaikan masalah anda, anda boleh melaporkan kepada pihak berkuasa seperti Bank Negara Malaysia.

    3. Cari bantuan daripada badan pengawas: Anda juga boleh mencari bantuan daripada badan pengawas seperti Persatuan Pengguna Malaysia atau Badan Pengawas Perdagangan Hadapan untuk membantu menyelesaikan masalah anda.

    3. Pertimbangkan untuk menukar bank: Jika masalah anda tidak dapat diselesaikan dengan baik oleh UOB Bank Malaysia, anda boleh mempertimbangkan untuk menukar bank yang lain yang lebih baik dalam memberikan khidmat pelanggan yang baik.

    Adam Haris merupakan individu yang minat bidang computer security, cybersecurity, digital security dan information technology security (IT security). Adam juga berkongsi pengetahuan dan pandangan tentang topik berkaitan scam dan penipuan.

    1 Comment

    Leave A Reply