What's Hot

    Khidmat pelanggan Maybank adalah penting kerana ia memainkan peranan penting dalam memastikan kepuasan setiap pelanggan dipenuhi.

    Pelanggan Maybank, samada yang banyak duit atau tidak, akan rasa dihargai dan diambil berat oleh bank sekiranya dilayan dengan baik.

    Sekiranya anda ingin menghubungi khidmat pelanggan Maybank, sila rujuk maklumat seperti di bawah.

    Apa nombor telefon khidmat pelanggan Maybank?

    Nombor telefon khidmat pelanggan Maybank adalah 1-300-88-6688 (untuk Malaysia) atau +603-7844 3696 (untuk panggilan antarabangsa).

    Adakah talian khidmat pelanggan Maybank beroperasi 24 jam?

    Ya, talian khidmat pelanggan Maybank beroperasi 24 jam sehari, 7 hari seminggu.

    Untuk maklumat lanjut, sila layari laman web rasmi Maybank.

    Apa email khidmat pelanggan Maybank?

    Email khidmat pelanggan Maybank adalah [email protected].

    Bila saya perlu ke kaunter khidmat pelanggan Maybank di cawangan terdekat?

    Anda perlu pergi ke pusat khidmat pelanggan Maybank di cawangan terdekat jika anda mempunyai masalah dengan akaun Maybank anda, seperti masalah dengan transaksi, kad ATM atau kad kredit.

    Selain itu, jika anda memerlukan bantuan untuk membuka akaun baru, adalah lebih baik anda pergi ke bank kerana boleh bertanya macam-macam perkara sebelum buka akaun tersebut.

    Pusat khidmat pelanggan Maybank di cawangan terdekat akan memberikan anda bantuan dan penyelesaian untuk masalah anda yang tidak dapat diselesaikan melalui telefon dan email.

    Apa perlu buat kalau khidmat pelanggan Maybank tak bantu selesaikan masalah?

    Jika khidmat pelanggan Maybank tidak membantu menyelesaikan masalah, anda boleh mengambil langkah-langkah berikut:

    1. Hubungi pihak pengurusan tinggi Maybank: Anda boleh menghubungi pihak pengurusan tinggi Maybank untuk mendapatkan bantuan dalam menyelesaikan masalah anda.

    2. Laporkan kepada pihak berkuasa: Jika anda merasa bahawa khidmat pelanggan Maybank tidak memenuhi tanggungjawab mereka, anda boleh melaporkan masalah anda kepada pihak berkuasa seperti Bank Negara Malaysia.

    3. Pertimbangkan untuk menukar bank: Jika anda merasa bahawa Maybank tidak dapat menyelesaikan masalah anda, anda boleh mempertimbangkan untuk menukar bank dan mencari bank yang lebih sesuai dengan keperluan anda.

    Adam Haris merupakan individu yang minat bidang computer security, cybersecurity, digital security dan information technology security (IT security). Adam juga berkongsi pengetahuan dan pandangan tentang topik berkaitan scam dan penipuan.

    1 Comment

    1. Khidmat pelanggan kaunter Maybank memang teruk. Give up dgn kualiti tersebut Saya terus terminate kad kredit. Maybank cwgn Queensbay pulau pinang dan tabuan Jaya kuching mengecewakan.

    Leave A Reply